munkatársaink
Munkatársainknak itt hangot adunk.
Katarzyna, a Matopat divíziónk marketing és értékesítési igazgatója
• Miként alakult a TZMO cégcsoporton belül szakmai pályafutása?
A toruń-i Nikolausz Kopernikusz Egyetem befejezése után a vállalatnál marketing területen kezdtem. Az indító feladat krónikus sebek ellátására speciális kötszercsomagok összeállítása volt. Ami számomra mint polimerekre, szintetikus szálakra és cellulóz alapú szálakra szakosodott vegyészmérnöknek, egyszerre volt érdekes és teljességgel új. Rengeteget kellett tanulnom, hogy ügyfeleinknek optimális ajánlatokat tudjak összeállítani, az egészségügyi ellátásban dolgozóknak és a betegeknek pedig egyaránt vonzóvá tegyem azokat. Ezen a területen eltöltött hat év során marketingkampányok kialakítása, az ügyfelek edukációja, és a TZMO vállalatcsoport egészségügyi intézményi területen történő image-nek építésében is szereztem tapasztalatot. Most is szeretem felidézni azt az időszakot, mikor a betegellátás területén a hosszú távú gondozói szolgáltatás kereteit alakítottuk ki, és a munkacsoportban vállalatunkat képviselhettem. 2005 óta az értékesítés területén tevékenykedem. Három éve üzletkötőink napi munkáját irányítom, és az értékesítési stratégia kidolgozásán dolgozom. Jelenleg két fő terület tartozik az igazgatásom alá: a lengyelországi kórházi és a patikapiac, a kapcsolódó operatív marketing osztállyal, a PR-osztállyal, és a területen mozgó értékesítőket támogató adminisztratív csapattal, ezen kívül a Hosszú Távú Gondozás Európai Központjában (European Centre of Long-term Care) dolgozó kollegáink is. Ami így mindösszesen 100 munkatársat tesz ki.
• Milyen fejlődési lehetőségeket kínál Önnek a TZMO?
A szakmai karrieremet illetően mindent egy vállalatnak köszönhetek, és az a TZMO. A kemény munkának és a kapott lehetőségeknek, hogy különböző területeken kipróbálhattam magam. Ha ötleteid vannak, ha proaktív vagy, ez a vállalat teret enged annak, hogy terveidet a gyakorlatba is átültesd. Ezek nem ritkán költséges projektek, a menedzsment nyitott attitűdje nélkül pedig nem realizálódhatnának. Jóllehet ma már a menedzsment tagjaként magam is az üzletiesség elvei mentén haladok, de kereskedőink kezdeményezéseit, ötleteit szenvedélyesen támogatom.
• Jövőbeni szakmai kihívások?
Hatalmasak! Mivel csapatom a lengyelországi piacért felel, ahol piacvezetők vagyunk. És persze a megszerzett pozíciót megtartani is tudni kell! Napi erőfeszítések, hogy versenytársaink előnyeit kifürkésszük, de még inkább azért, hogy egy lépéssel mindig előttük legyünk. Kiváló csapatot építeni, akik értik és magukénak érzik a vállalat céljait. A munkavállalók akkor elégedettek, ha elkötelezettek, mivel látják a közös munka eredményét. Hosszú távú céljaink, üzleti sikereink elérése nemcsak munkatársaink szaktudásától, hanem elkötelezettségétől is nagyban függ.